Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 26.01.2006, sygn. 1424/2150/4111/415/80/2/05, Pierwszy Urząd Skarbowy w Radomiu, sygn. 1424/2150/4111/415/80/2/05
Zasadność ujęcia w podatkowej księdze przychodów i rozchodów kosztów podatkowych po utracie prawa do opodatkowania w formie ryczałtu ewidencjonowanego w trakcie roku podatkowego, tj. od dnia 30 września 2005r., dotyczących usług podwykonawców udokumentowanych fakturami z datą miesiąca września, otrzymane i opłacone w październiku 2005r.
P O S T A N O W I E N I E
Na podstawie art. 14a § 1 i § 4 oraz art. 216 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (j. t. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 z późn. zm. ),po rozpatrzeniu wniosku Pana X. Y. zam. w miejscowości A. z dnia 25.11.2005r. (data wpływu 28.11.2005r.), o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej zasadności ujęcia w podatkowej księdze przychodów i rozchodów kosztów podatkowych po utracie prawa do opodatkowania w formie ryczałtu ewidencjonowanego w trakcie roku podatkowego, tj. od dnia 30 września 2005r. dotyczących: 1. wynagrodzeń pracowników za miesiąc wrzesień 2005r. wypłaconych w dniu 30 września 2005r. dotyczących w części 29/30 ryczałtu, 2. usług podwykonawców udokumentowanych fakturami z datą miesiąca września, otrzymane i opłacone w październiku 2005r., 3. wydatków za usługi, które były częściowo wykonane we wrześniu i w październiku (np. telefon, usługi transportowe), a także faktury za usługi wykonane w październiku ale dotyczące miesiąca września (np. faktura za usługi księgowe) Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego w Radomiu stwierdza że Pana stanowisko przedstawione we wniosku dotyczące drugiego pytania jest prawidłowe. W części wniosku dotyczącej pytania pierwszego i trzeciego, odpowiedź udzielona zostanie odrębnym postanowieniem.