Interpretacja
Decyzja w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 16.10.2006, sygn. IS.II/2-443/67/06, Izba Skarbowa w Rzeszowie, sygn. IS.II/2-443/67/06
W ramach prowadzonej działalności Spółka przekazuje słuchaczom w ramach audycji na antenie radiowej lub w trakcie organizowanych imprez plenerowych, z tytułu udziału w różnego rodzaju konkursach nagrody, materiały reklamowe (np. koszulki, płyty z logo radia), których nie można zaliczyć ani do drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych, ani do prezentów o małej wartości i próbek. W tym stanie faktycznym, Jednostka zwróciła się o wyjaśnienie, czy w stosunku do towarów o których mowa powyżej, co do których radio odliczyło część podatku naliczonego, w przypadku ich przekazania np. na antenie radiowej czy też w trakcie imprez plenerowych (a więc na cele związane z prowadzoną działalnością), należy naliczyć podatek należny?
Dyrektor Izby Skarbowej w Rzeszowie, działając na podstawie art. 14b § 5 pkt 2 ustawy z 29.08.1997 r. - Ordynacja podatkowa (j. t. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.), art. 5 ust. 1, art. 7 ust. 2 i ust. 3 ustawy z 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 ze zm.),
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right