Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Decyzja w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 09.08.2005, sygn. PP I 443/1214/05/AK, Izba Skarbowa we Wrocławiu, sygn. PP I 443/1214/05/AK

Zasady dokumentowania dokonanego przez właściciela nieuruchomości zwrotu wydatków poniesionych przez najemcę w związku z remontem wynajmowanego lokalu użytkowego.

Pytanie podatnika

D E C Y Z J A

Działając na podstawie art. 14 b § 2 i § 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8 poz. 60) Dyrektor Izby Skarbowej we Wrocławiu zmienia z urzędu postanowienie Naczelnika Urzędu Skarbowego w Oleśnicy z dnia 09.08.2005 r. Nr PP/443/1-47/05, wydane na wniosek Pani M.Cz., w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji, co do zakresu i sposobu stosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie i stwierdza, że stanowisko podatnika w sprawie dotyczącej sposobu dokumentowania wykonanych na własny koszt i we własnym zakresie prac remontowych przeprowadzonych w wynajmowanym od Zakładu Budynków LOmumalnych w O. jest prawidłowe.

U Z A S A D N I E N I E

W dniu 25.05.2005 r. do Naczelnika Urzędu Skarbowego w Oleśnicy wpłynął wniosek Pani M.Cz. o udzielenie interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego. Do wniosku załączono umowę z dnia 01.06.2004 r. zawartą pomiędzy Zakładem Budynków Komunalnych w O. a Panią M.Cz. Umowa dotyczyła zakresu remontu, który miał być przeprowadzony przez najemcę w lokalu użytkowym położonym w O.oraz sposobu i terminu zwrotu nakładów poniesionych na ten remont.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00