insert_drive_file
Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 04.08.2005, sygn. ZD/406-96/CIT/05, Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu, sygn. ZD/406-96/CIT/05
Podatnik prosi o potwierdzenie, czy prawidłowe jest Jego stanowisko, zgodnie z którym koszty ponoszone z tytułu usług reklamowych i marketingowych świadczonych przez zleceniobiorcę stanowią w pełnej wysokości koszty uzyskania przychodów?
Pytanie podatnika
Z przedstawionego w złożonym wniosku stanu faktycznego wynika, iż Spółka na podstawie zawartej umowy nabywa od Firmy X (zleceniobiorca) usługi reklamowe i marketingowe, dotyczące produktów leczniczych z tzw. grupy leków bez recepty, kosmetyków i suplementów diety.
Świadczenie w sposób ciągły kompleksowej usługi reklamowej na rzecz Spółki obejmuje w szczególności następujące działania:
- - tworzenie koncepcji promocji marki,
- - kompleksową organizację kampanii reklamowych, polegającą m.in. na opracowaniu koncepcji, zaprojektowaniu, produkcji i rozpowszechnianiu materiałów reklamowych,
- - współpracę z agencjami reklamowymi w celu promocji produktów,
- - dostarczanie materiałów promocyjnych dotyczących produktów potencjalnym i obecnym klientom Spółki,
- - prowadzenie multimedialnych kampanii promocyjnych,
- - planowanie i organizowanie innych działań promocyjnych dotyczących produktów, zgodnie z zapotrzebowaniem Spółki,
- - wizytowanie aptek, hurtowni oraz sklepów w celu promocji produktów leczniczych,
- - planowanie i organizowanie spotkań z przedstawicielami sieci dystrybucyjnej, aptecznej i pozaaptecznej, mających na celu reklamę produktów leczniczych,
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu