Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 09.06.2005, sygn. ZD/406-55/CIT/05, Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu, sygn. ZD/406-55/CIT/05
Czy Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów całość poniesionych wydatków, dotyczących nieodpłatnie wydanych odbiorcom detalicznym: toreb foliowych z logo firmy, plakatów reklamowych, stojaczków z plexi z logo firmy, katalogów zawierających informacje dotyczące oferowanych towarów, celem rozpropagowania towarów wśród konsumentów, poprzez ich udostępnienie w punktach sprzedaży detalicznej?
Z przedstawionego w złożonym wniosku stanu faktycznego wynika, iż chcąc wzmocnić swoją pozycję na rynku, Spółka zaopatruje odbiorców detalicznych, sprzedających na terenie całego kraju towary zakupione od Niej, w torby foliowe z logo Spółki, plakaty reklamowe, stojaczki z plexi z logo oraz katalogi. Podatnik wskazuje, iż działania te służą rozpropagowaniu marki wśród konsumentów i w konsekwencji prowadzą do wzrostu wolumenu sprzedaży. Ponadto, Wnioskodawca wskazał, iż: