Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 04.11.2005, sygn. DP/423-0010/05, Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku, sygn. DP/423-0010/05
Czy wydatki poniesione przez Spółkę na promocję sprowadzanych do Polski towarów związane z degustacją, przygotowaniem stoiska targowego i uczestnictwem w targach stanowią koszt uzyskania przychodów w pełnej wysokości?
POSTANOWIENIE
Na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. nr 8, poz. 60) po rozpatrzeniu wniosku spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów ustawy z dnia 15 lutego 1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 z późn. zm.) dotyczących możliwości uznania za koszt uzyskania przychodu kosztów związanych z dystrybucją i promocją win w sieciach sklepowych, wydatków związanych z degustacją win oraz kosztów związanych z przygotowaniem stoiska targowego i uczestnictwa w targach