Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 14.10.2005, sygn. ŁUS-II-2-423/108/05/AG, Łódzki Urząd Skarbowy, sygn. ŁUS-II-2-423/108/05/AG
Czy wydatki na zakup regałów (ekspozytorów) z logo firmy udostępnianych kontrahentom podlegają zaliczeniu do kosztów reprezentacji i reklamy nielimitowanej?
Naczelnik Łódzkiego Urzędu Skarbowego w Łodzi na podstawie art. 14a § 1 i 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie zaliczenia do kosztów reprezentacji i reklamy nielimitowanej wartości ekspozytorów (regałów) udostępnianych kontrahentom - na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.) stanowisko przedstawione w złożonym wniosku.