Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 09.03.2005, sygn. II-2/423/5/04/MB, Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście, sygn. II-2/423/5/04/MB
Spółka z o.o. zwraca się z prośbą o interpretację: czy katalogi reklamowe, ulotki, płyta multimedialna są kosztami reklamy publicznej nie limitowanej.
Spółka poniosła wydatki związane z opracowaniem oraz przygotowaniem materiałów zawierających zdjęcia oraz opis produktów wytwarzanych i sprzedawanych przez jednostkę. W skład tych materiałów wchodzą katalogi reklamowe, ulotki oraz płyta multimedialna stanowiące całość jako zestaw. Wątpliwości podatnika dotyczą możliwości zaliczenia kosztów związanych z opracowaniem ww. materiałów do kosztów reklamy publicznej nielimitowanej. Natomiast w swoim stanowisku w sprawie, przedstawionym w piśmie z 04.02.2005r. Spółka uznała te koszty jako związane z prowadzoną działalnością, które na podstawie art. 15 ust. 1 stanowią koszty uzyskania przychodu.