insert_drive_file
Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 20.12.2005, sygn. PDFD/415-62a/05, Pierwszy Urząd Skarbowy w Katowicach, sygn. PDFD/415-62a/05
Czy do kosztów uzyskania przychodów z najmu mieszkania można zaliczyć koszty zakupu materiałów biurowych służących do przechowywania dokumentów i prowadzenia dokumentacji związanej z najmem?
Pytanie podatnika
Postanowienie.
Na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (j.t. Dz.U. z 2005 r. Nr 8 poz. 60 ze zm.) w związku z wnioskiem z dnia 07.11.2005 r. o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej obciążenia przychodów z najmu mieszkania w ... kosztami zakupu materiałów biurowych (segregatory, zawieszki do segregatorów, długopisy żelowe),
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka