Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 07.10.2005, sygn. PDI-415/23/2005, Urząd Skarbowy w Czechowicach-Dziedzicach, sygn. PDI-415/23/2005
Czy wydatki ponoszone na udział w targach mody stanowią reklamę publiczną, a związane z tym wszelkie koszty stanowią koszty uzyskania przychodu w tym również wydatki związane z odprawą celną.
POSTANOWIENIE
Na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (jedn. tekst z 2005 r. Dz. U. Nr 8, poz. 60) - po rozpatrzeniu wniosku Pani Janiny Kubik, NIP 652-101-84-02, zam. Czechowice-Dziedzice ul. Witosa 14 z dnia 8.07.2005 r., uzupełnionego wyjaśnieniami z dnia 6.10.2005 r., o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie kosztów uzyskania przychodów dot. reklamy publicznejNaczelnik Urzędu Skarbowego w Czechowicach-Dziedzicachw oparciu o przedstawiony stan faktyczny oraz własne stanowisko Wnioskodawcy postanawia stwierdzić,że stanowisko Pani .......... zawarte w przedmiotowym wniosku jest prawidłowe
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right