Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 09.09.2005, sygn. 1472/ROP1/423-219-218/05/PS, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/ROP1/423-219-218/05/PS
Czy jest kosztem uzyskania przychodów wynagrodzenie wypłacane sieci handlowej (franszyzodawcy) za usługi marketingowe (zapewnienie odpowiedniej ekspozycji produktom Spółki w sklepach, dbanie o stałe zapełnienie półek tymi produktami) oraz za realizację odpowiedniej wysokości obrotów produktami Spółki przez sklepy sieci handlowej franszyzodawcy?
P O S T A N O W I E N I E
Na podstawie art. 14a § 4 w związku z art. 14a § 1 ustawy z dnia 29.08.1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60) Naczelnik Drugiego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie, udzielając pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w przedmiocie podatku dochodowego od osób prawnych w indywidualnej sprawie Podatnika przedstawionej we wniosku z dnia 19.07.2005 r. (data wpływu do tut. Urzędu 20.07.2005 r.)