Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 14.09.2005, sygn. 1472/ROP1/423-236-224/05/JL, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/ROP1/423-236-224/05/JL
W celu zwiększenia sprzedaży i uczynienia oferowanych towarów bardziej konkurencyjnymi, Spółka organizuje różne akcje promocyjne. Akcje te są skierowane do określonej grupy odbiorców np. hurtowni, w różnym okresie przeprowadzane w innej części kraju.Czy zakup towarów (lub koszt wytworzenia) towarów sprzedawanych po cenach promocyjnych mogą stanowić k.u.p.
POSTANOWIENIE
Na podstawie art. 14 a § 4 w związku z art. 14 a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 z późn. zm.), Naczelnik Drugiego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie udzielając pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w przedmiocie podatku dochodowego od osób prawnych w indywidualnej sprawie Podatnika przedstawionej w piśmie z dnia 29.07.2005 r. (data wpływu do II MUS 09.08.2005 r.)