Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 23.09.2005, sygn. 1471/NTR1/443-315/05/AM, Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1471/NTR1/443-315/05/AM
Strona jest dealerem samochodowym dokonującym sprzedaży samochodów na terenie kraju. Dla wsparcia sprzedaży przekazuje klientom różnego rodzaju drukowane materiały reklamowe i informacyjne (katalogi handlowe, informacje o parametrach technicznych pojazdów, wizytówki). Dodatkowo w ramach promocji przekazywane są prezenty o małej wartości, np. breloki, długopisy, nalepki. Materiały te są przygotowywane przez wykonawców zewnętrznych i za ich przygotowanie Strona otrzymuje faktury z wykazaną kwotą podatku naliczonego. W związku z tym Strona zwróciła się z zapytaniem, czy w związku ze zmianą art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług, w stanie prawnym obowiązującym od dnia 1 czerwca 2005r., podatnik nabywający tego typu materiały drukowane oraz prezenty i próbki ma prawo do odliczania podatku naliczonego przy ich nabyciu.Zdaniem Strony przy nabyciu w/w towarów przysługuje jej prawo do odliczania podatku naliczonego na zasadach określonych w ustawie.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right