Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 28.07.2005, sygn. 1472/ROP1/423-159-182/05/AW, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/ROP1/423-159-182/05/AW

Czy wydatki związane z zakupem alkoholu, jako wydatki związane z prowadzeniem przedsiębiorstwa, można zaliczyć do kosztów reprezentacji i reklamy limitowanej tzn. do kosztów o których mowa w art. 16 ust. 1 pkt. 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.

Pytanie podatnika

POSTANOWIENIE

Na podstawie art. 14a § 4 w związku z art. 14a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) Naczelnik Drugiego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie udzielając pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu stosowania prawa podatkowego w przedmiocie podatku dochodowego od osób prawnych w indywidualnej sprawie Podatnika przedstawionej w piśmie z dnia 14.05.2005r. (data wpływu do tutejszego Urzędu Skarbowego w dniu 20.05.2005r. i uzupełnione w dniu 31.05.2005r. i 21.06.2005r.)

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00