Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 28.07.2005, sygn. 1471/DPF/415/61/05/MJ, Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1471/DPF/415/61/05/MJ
Czy pracownik ma obowiązek udokumentować fakt poniesionych wydatków przejazdu z miejscowości rozpoczęcia podróży do miejscowości stanowiącej cel podróży służbowej i z powrotem w formie biletów lub faktury?
Pytanie podatnika
P O S T A N O W I E N I E
Na podstawie art. 14a § 4 w związku z § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa (j.t. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60), po rozpatrzeniu wniosku Spółki Akcyjnej o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego Naczelnik Pierwszego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie biorąc pod uwagę przedstawiony stan faktyczny oraz stan prawny