Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 11.05.2005, sygn. 1472/ROP1/423-110/88/05/AF, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/ROP1/423-110/88/05/AF
Pytanie Spółki dotyczy zaliczenia do kosztów podatkowych wydatków na wyeksponowanie sprzedawanych towarów bezpośrednio jak też za pośrednictwem regionalnych dystrybutoów dystrybutorów oraz udostępniania placówkom handlowym materiaów (środków trwałych) wyposażonych w logo firmy i amortyzacjji tych środków twałych.
POSTANOWIENIE
Na podstawie art. 14a § 4 w związku z art. 14a § 1 ustawy z dn. 29.08.1997r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity: Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60), w związku z wnioskiem spółki z dnia 06.04.2005 r. (data wpływu do tutejszego urzędu 11.04.2005r.), w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów prawa podatkowego, Naczelnik Drugiego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie, w przedmiocie podatku dochodowego od osób prawnych
postanawia
- uznać stanowisko Podatnika za prawidłowe.
UZASADNIENIE
Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, że spółka XXX Sp. z o.o.( dalej jako ,,Spółka lub XXX ) prowadzi działalność w zakresie produkcji, sprzedaży i dystrybucji napojów, soków oraz wód mineralnych. Odbiorcami produktów znajdujących się w ofercie XXX są placówki handlowe (tj. sklepy, hipermarkety i punkty gastronomiczne).