Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 30.03.2005, sygn. 1472/ROP1/423/37/05/MP, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/ROP1/423/37/05/MP
Czy koszt zakupu badań marketingowych oraz zakupu usług kreacji reklamy należy rozliczyć jednorazowo w dacie poniesienia, czy rozliczyć w kolejnym roku podatkowym, w którym nastąpi emisja przygotowanej na podstawie badań reklamy i promocji? Jeśli koszty te należy rozliczyć w przyszłym roku, to czy zaliczyć jednorazowo w koszty, czy rozliczać 12 miesięcy?
P O S T A N O W I E N I E
Na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60) Naczelnik Drugiego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie, udzielając pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w przedmiocie podatku dochodowego od osób prawnych w indywidualnej sprawie Podatnika przedstawionej w piśmie z dnia 14.01.2005 r. (wpływ 19.01.2005.)