Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 13.05.2005, sygn. US.II-420/45/18/05, Urząd Skarbowy w Stalowej Woli, sygn. US.II-420/45/18/05

Czy otrzymane nieodpłatnie a następnie przekazywane nieodpłatnie innym kontrahentom materiały reklamowe (katalogi i ulotki) i dekoracyjne stanowią przychód spółki z o.o. oraz winny być zaliczane odpowiednio w koszty uzyskania przychodu, czy należy uznać je za realizację kampanii reklamowej producenta?

Pytanie podatnika

Naczelnik Urzędu Skarbowego w Stalowej Woli, działając na podstawie art. 14a § 1 i § 4, art. 216 § 2 ustawy z dnia 29.08.1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60) oraz art. 12 ust. 1 pkt 2 i art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 ze zm.), po rozpatrzeniu pisma spółki z ograniczoną odpowiedzialnością H. z dnia 24.02.2005 r. (znak: HO/024/05) .

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00