Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 14.06.2005, sygn. PP 2/443-132/05/KH/40520, Małopolski Urząd Skarbowy, sygn. PP 2/443-132/05/KH/40520

Podatnik na podstawie umowy zawartej z kontrahentem zagranicznym (firma z siedzibą w Szwajcarii) świadczy usługi promocji i "merchandisingu" wyrobów produkowanych przez siebie w wybranych punktach sprzedaży na terenie wolnych obszarów celnych, liniach lotniczych, promach, statkach itp.1.Czy ww. czynności stanowią usługi reklamy (ww. usługi mieszczą się w PKWiU pod symbolem 52.1)?2. Czy miejsce świadczenia usług ustalić należy wg regulacji art. 27 ust. 3 w związku z art. 27 ust. 4 ustawy o podatku od towarów i usług?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00