Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 09.11.2004, sygn. P-3-415/37/04, Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie, sygn. P-3-415/37/04

Jak należy zakwalifikować koszty związane z testowaniem zapachów, czy należy zakwalifikować je jako koszty reprezentacji i reklamy czy jako pozostałe koszty ?

Pytanie podatnika

W związku z pisemnym zapytaniem Pana z dnia 11 października 2004 r., uzupełnionym w dniu 04 listopada 2004 r., w sprawie zaliczenia wydatków związanych z testowaniem zapachów do kosztów reprezentacji i reklamy lub do pozostałych kosztów, zgodnie z art. 14a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz.U. Nr 137, poz. 926 z późn. zm.) - Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie wyjaśnia co następuje:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00