Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 28.02.2004, sygn. 1472/ROP1/423 -10/13/05/PS, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/ROP1/423 -10/13/05/PS

Czy koszty poniesione przez spółkę na organizację przez agencję reklamową akcji promocyjnych w punktach sprzedaży stanowią koszty uzyskania przychodu w pełnej wysokości oraz nie podlegają ograniczeniom przewidzianym a art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

Pytanie podatnika

POSTANOWIENIE

Na podstawie art. 14a § 4 w związku z art. 14 § 1 ustawy z dn.29.08.1997r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60), Naczelnik Drugiego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie udzielając pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w przedmiocie podatku dochodowego od osób prawnych w indywidualnej sprawie Podatnika przedstawionej we wniosku z dnia 07.01.2005r.( data wpływu do tut. Urzędu 10.01.2005r.)

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00