Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 17.12.2004, sygn. US 9-14/PDG/413-103/04, Urząd Skarbowy w Legionowie, sygn. US 9-14/PDG/413-103/04

1. Czy można zaliczyć w koszty prowadzenia działalności opłaty za użytkowanie użyczonej powierzchni mieszkalnej ?2. Czy opisany poniżej sposób ustalania kosztów jest do zaakceptowania przez Urząd Skarbowy ?"Na koszty z tytułu używania lokalu ponoszone przez Biorącego do używania składają się :a) opłata za powierzchnię pomieszczenia 15 m kw zgodnie ze stawką Spółdzielni przelewana na jej konto bankowe do dnia 15 danego miesiąca,b) opłata za zużycie energii elektrycznej w wysokości proporcjonalnej do użyczonej powierzchni (tj. 27% sumy rachunku) przelewem na konto zakładu energetycznego po przedstawieniu przez Użyczjących rachunku za dany okres rozliczeniowy,c) opłata za zużycie wody w wysokości proporcjonalnej do użyczonej powierzchni (tj. 27% sumy rachunku) przelewem na konto dostawcy wody po przedstawieniu przez Użyczających rachunku za dany okres rozliczeniowy,d) opłata za zużycie gazu w wysokości proporcjonalnej do użyczonej powierzchni (tj. 27% sumy rachunku) przelewana na konto gazowni po przedstawieniu przez Użyczających rachunku za dany okres rozliczeniowy".3. Czy z punktu widzenia Urzędu Skarbowego koszty, które podatnik poniesie z tytułu użytkowania powierzchni mieszkalnej stanowiły będą dla Jego rodziców dochód, od którego będą musieli odprowadzić podatek ?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00