Interpretacja
Wiążąca Informacja Akcyzowa z dnia 27 maja 2015 r., Dyrektor Izby Celnej we Wrocławiu, sygn. WIA-2015-00010
Nowy pojazd wykonany na bazie samochodu Fiat Ducato z zamkniętym nadwoziem, w wersji policyjnej przystosowany - zgodnie z oświadczeniem wnioskodawcy - dla potrzeb ekip techniki drogowej i ekologii, o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5 tony, wyposażony w silnik tłokowy wewnętrznego spalania z zapłonem samoczynnym wysokoprężny o pojemności 2999 cm3, przystosowany do przewozu 4. osób. W wyniku przeprowadzonej zabudowy wnętrze pojazdu zostało podzielone na trzy wyodrębnione przedziały: przedział I - kabina kierowcy; przedział II - przedział biurowy; przedział III - przedział magazynowy. Wejście/dostęp do poszczególnych przedziałów pojazdu jest możliwe: a) do przedziału I drzwiami przednimi bocznymi, skrzydłowymi, przeszklonymi po obu stronach pojazdu, b) do przedziału II drzwiami bocznymi przeszklonymi (szyba otwierana), przesuwanymi, znajdującymi się po prawej stronie (w części środkowej) nadwozia, c) do przedziału III drzwiami z tyłu nadwozia nieprzeszklonymi, wysokimi, dwuskrzydłowymi, symetrycznymi, otwieranymi na boki. Przedział kierowcy wyposażony jest w dwa fotele. W przedziale biurowym znajdują się także dwa fotele z zagłówkami i 3-punktowymi pasami bezpieczeństwa, dwa stoliki pod komputer (laptop) z oświetleniem punktowym i zestaw szafek z półkami (zamykanymi drzwiczkami). Sufit, ściany boczne, ściana działowa z przedziałem III oraz drzwi przesuwane posiadają izolację akustyczną i termiczną. Przedział wyposażony jest w niezależny od silnika układ ogrzewania wnętrza zasilany ze zbiornika paliwa pojazdu. Przedział III - magazynowy - zabudowany jest otwartymi pólkami z uchwytami umożliwiającymi unieruchomienie za pomocą linek lub pasów przewożonego wyposażenia, które stanowią m.in.: urządzenie do badania stopnia zadymienia spalin (dymomierz), urządzenie do badania czystości spalin (analizator spalin), przymiar teleskopowy, przymiar wstęgowy, reflektor oświetleniowy, wózek do kontroli podwozia pojazdu, przenośny przyrząd do badania skuteczności hamowania.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right