Orzeczenie
Wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 26 sierpnia 2011 r., sygn. KIO/UZP 1749/11
Usiłowanie uzupełnienia brakujących dokumentów w toku rozprawy przed Izbą należy ocenić jako działanie spóźnione i stanowiące naruszenie regulacji art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Krajowa Izba Odwoławcza - w składzie:
Przewodniczący: Marek Szafraniec
Protokolant: Mateusz Michalec
po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 24 sierpnia 2011 r. w Warszawie odwołania wniesionego do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w dniu 12 sierpnia 2011 r. przez wykonawcę: Siemens Sp. z o.o. w Warszawie w postępowaniu prowadzonym przez Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie w Warszawie, w imieniu oraz na rzecz którego działa Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia w Warszawie
przy udziale wykonawcy: GE Medical Systems Polska Sp. z o.o. w Warszawie zgłaszającego swoje przystąpienie do postępowania odwoławczego po stronie Zamawiającego
orzeka:
1. uwzględnia odwołanie i nakazuje Zamawiającemu unieważnienie czynności wyboru oferty najkorzystniejszej, a następnie powtórzenie czynności badania i oceny ofert oraz odrzucenie oferty złożonej przez GE Medical Systems Polska Sp. z o.o. w Warszawie, z uwagi na fakt, iż treść tej oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
2. kosztami postępowania obciąża GE Medical Systems Polska Sp. z o.o. w Warszawie i:
2.1. zalicza w poczet kosztów postępowania odwoławczego kwotę 15 000 zł 00 gr (słownie: piętnaście tysięcy złotych zero groszy) uiszczoną przez wykonawcę: Siemens Sp. z o.o. w Warszawie tytułem wpisu od odwołania,
2.2. zasądza od GE Medical Systems Polska Sp. z o.o. w Warszawie na rzecz wykonawcy: Siemens Sp. z o.o. w Warszawie kwotę 15 000 zł 00 gr (słownie: piętnaście tysięcy złotych zero groszy) stanowiącą koszty postępowania odwoławczego poniesione z tytułu wniesienia wpisu od odwołania,
2.3. zasądza od GE Medical Systems Polska Sp. z o.o. w Warszawie na rzecz Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie w Warszawie, w imieniu oraz na rzecz którego działa Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia w Warszawie kwotę 3 600 zł 00 gr (słownie: trzy tysiące sześćset złotych zero groszy) stanowiącą koszty postępowania odwoławczego poniesione z tytułu wynagrodzenia pełnomocnika.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right