Orzeczenie
Wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 7 lutego 2011 r., sygn. KIO/UZP 144/11
1) Postępowanie o udzielenie zamówienia jest postępowaniem toczącym się szybko, w którym terminy na dokonanie pewnych czynności są krótkie i wykonawcy biorący udział w postępowaniu powinni się do nich stosować.
2) Zamawiający nie może, na etapie rozstrzygania postępowania, trwać w niepewności kilka tygodni, czekając na oryginały dokumentów.
3) Dla oceny skuteczności doręczenia dokumentów w terminie nie ma znaczenia, że Odwołujący usiłował wysłać dokumenty pocztą elektroniczną, „zwykła” wiadomość elektroniczna nie jest równoważna formie pisemnej.
Krajowa Izba Odwoławcza - w składzie:
Przewodniczący: Marzena Teresa Ordysińska
Protokolant: Małgorzata Wilim
po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 7 lutego 2011 r. w Warszawie odwołania wniesionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zeto-Rzeszów Sp. z o.o. (pełnomocnik, adres: 35-326 Rzeszów, Al. Rejtana 55) oraz SYSCO Group Sp. z o.o., od czynności zamawiającego, którym jest Poczta Polska S.A., 00-940 Warszawa, ul. Rakowiecka 26,
orzeka:
1. Oddala odwołanie.
2. Kosztami postępowania obciąża wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zeto-Rzeszów Sp. z o.o. (pełnomocnik, adres: 35-326 Rzeszów, Al. Rejtana 55) oraz SYSCO Group Sp. z o.o. i nakazuje zaliczyć na rzecz Urzędu Zamówień Publicznych koszty w wysokości 15 000 zł 00 gr (słownie: piętnaście tysięcy złotych zero groszy) stanowiące równowartość kwoty wpisu od odwołania uiszczonego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zeto-Rzeszów Sp. z o.o. (pełnomocnik, adres: 35-326 Rzeszów, Al. Rejtana 55) oraz SYSCO Group Sp. z o.o.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right