Orzeczenie
Wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 10 października 2008 r., sygn. KIO/UZP 1022/08
Sam fakt realizacji w Europie, czy na świecie zamówień z zastosowaniem silników synchronicznych, sam w sobie nie przesądza o tym, że rozwiązanie to jest bardziej nowoczesne z tego choćby powodu, że nadal zamawiane są tramwaje z silnikami synchronicznymi, a Odwołujący żadnych kompletnych porównań technicznych silników synchronicznych i asynchronicznych nie poczynił.
Na podstawie zebranego materiału dowodowego, tj. treści ogłoszenia o zamówieniu, postanowień SIWZ, stanowisk i oświadczeń stron oraz opinii osób prywatnych złożonych przez Odwołującego w toku rozprawy, skład orzekający Izby ustalił i zważył, co następuje:
w zakresie zarzutu dotyczącego pkt. 1.2. i 2.6.1. załącznika nr 1 do SWIZ
1.2. - Tramwaje muszą być wieloczłonowe, dwukierunkowe, z częściowo niską podłogą i elektronicznym sterowaniem napędu wykorzystującym trójfazowe silniki asynchroniczne.
2.6.1. - Nadwozie wagonu powinno posiadać niską podłogę co najmniej na 60% długości części pasażerskiej wagonu tj. nie obejmującej kabin motorniczego.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right