Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 13 lutego 2008 r., sygn. KIO/UZP 71/08

Wezwanie do uzupełnienia dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczy jedynie dokumentów objętych rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Zamawiający nie miał zatem podstaw do żądania jakichkolwiek dokumentów, innych niż wymagane przez niego w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na potwierdzenie spełniania warunku. Wezwanie do wyjaśnienia treści złożonych dokumentów następuje wtedy, kiedy Zamawiający ma takie wątpliwości. Jak stwierdził Zamawiający na rozprawie, w jego ocenie polisy złożone przez Konsorcjum są prawidłowe i nie powziął on wątpliwości dotyczących ich treści. Nie miał zatem obowiązku zastosowania art. 26 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00