Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Wyrok NSA z dnia 24 maja 2013 r., sygn. II GSK 724/13

 

Naczelny Sąd Administracyjny w składzie: Przewodniczący Sędzia NSA Joanna Sieńczyło - Chlabicz (spr.) Sędzia NSA Anna Robotowska Sędzia del. WSA Joanna Zabłocka Protokolant Marcin Chojnacki po rozpoznaniu w dniu 24 maja 2013 r. na rozprawie w Izbie Gospodarczej skargi kasacyjnej Zarządu Województwa [...] od wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we W. z dnia 13 marca 2013 r. sygn. akt III SA/Wr 612/12 w sprawie ze skargi [...] na rozstrzygnięcie Zarządu Województwa [...] z dnia [...] listopada 2012 r. nr [...] w przedmiocie oceny wniosku o dofinansowanie realizacji projektu z budżetu Unii Europejskiej oddala skargę kasacyjną

Uzasadnienie

Wyrokiem objętym skargą kasacyjną Wojewódzki Sąd Administracyjny we W. uwzględnił skargę [...] na rozstrzygnięcie Zarządu Województwa [...] z dnia [...] listopada 2012 r., nr [...] w przedmiocie oceny wniosku o dofinansowanie realizacji projektu z budżetu Unii Europejskiej - stwierdzając, że ocena projektu została przeprowadzona w sposób naruszający prawo i przekazując sprawę do ponownego rozpatrzenia przez Zarząd Województwa [...].

Za podstawę rozstrzygnięcia Sąd I instancji przyjął następujące ustalenia.

I

[...] (dalej: skarżąca lub spółka) wystąpiła z wnioskiem o dofinansowanie projektu "Skuteczne zarządzanie rozwojem pracowników" (dalej "projekt"), zgłoszonym w ramach działania 8.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt ten spełniał wszystkie kryteria formalne i został skierowany do oceny merytorycznej.

Pismem z dnia [...] sierpnia 2012 r., nr [...] spółka została poinformowana, że jej projekt został negatywnie oceniony przez Komisję Oceny Projektów, ponieważ nie uzyskał wymaganego minimum 60 % punktów możliwych do uzyskania w odniesieniu do punktu 3.3. ("Zadania"), mimo że ogółem uzyskała wymagane minimum 60 punktów. Ze znajdujących się w dokumentacji sprawy kart ocen wynika, że jeden z oceniających przyznał projektowi (w tej części) 9 punktów (na 20 możliwych do osiągnięcia), natomiast drugi - 7 (średnia obu ocen wyniosła zatem 8 punktów).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00