Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2011-11-05

Miejsce świadczenia usług związanych z targami

Nasza firma jest czynnym podatnikiem VAT oraz jest zarejestrowana jako podatnik VAT-UE. W listopadzie nasza firma będzie wystawiała się na targach w Niemczech. Zawarliśmy umowę z firmą niemiecką (podatnikiem VAT-UE) na organizację naszego stoiska na targach. W ramach tej umowy mamy zapewniony wynajem powierzchni wystawienniczej, urządzenie naszego boksu, obsługę hostess. Czy w tej sytuacji od podatnika z Niemiec powinniśmy otrzymać dwie faktury: 1 - za wynajem powierzchni wystawienniczej z doliczonym niemieckim podatkiem od wartości dodanej (MWST), 2 - za usługę organizacji targów (bez niemieckiego podatku)?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00