comment
Porada
Data publikacji: 2018-06-27
Zakończenie współpracy z biurem rachunkowym
Co powinno znaleźć się w dokumentach zwracanych przez biuro rachunkowe? Wkrótce mam odebrać dokumenty z biura rachunkowego i chciałabym wiedzieć co tam ma być, aby niczego nie pominąć (nasza spółka jest na pełnej księgowości i jest na VAT).
Odpowiadając na to pytanie należy stwierdzić, iż zakres dokumentacji księgowej jest ściśle związany z zakresem umowy pomiędzy podmiotem a biurem rachunkowym. Generalnie biuro rachunkowe powinno wydać swojemu klientowi wszystkie dokumenty, które zostały przez klienta przekazane w celu prowadzenia ksiąg oraz rozliczeń podatkowych, a także dokumenty które zostały przez biuro sporządzone w ramach świadczenia usług dla klienta.
Pozostało 75% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right