Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2010-08-01

2. Wykonanie układu ratalnego w księgach rachunkowych

Spółka otrzymała decyzję o rozłożeniu należności dla ZUS na kilka rat. Zakład Ubezpieczeń Społecznych doliczył opłatę prolongacyjną. Kiedy to zdarzenie ująć w księgach - w momencie podpisania umowy czy dopiero po zapłaceniu wszystkich rat? Jak przeprowadzić ewidencję księgową w przypadku opóźnień w spłacie? Czy w razie opóźnień w spłacie kwota należności głównej i odsetek ulegnie zmianie?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00