Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2009-01-01

1. Jak ująć w księgach rachunkowych korektę kosztu poprzednich miesięcy

Podczas analizy kont zauważono, że w miesiącach od września do października 2008 r. w spółce zawyżono koszty. Podatek został już zapłacony. Czy należy teraz skorygować zapisy w księgach rachunkowych i dopłacić podatek z odsetkami? Jeżeli tak, to czy pisać jakieś wyjaśnienie do US? A może należy to wyrównać dopiero w rozliczeniu rocznym?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00