Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2008-06-01

7. Jak ująć w księgach koszty napraw gwarancyjnych

Firma budowlana udzieliła 3-letniej gwarancji kontrahentowi, któremu w roku 2007 wybudowała budynek. W tym roku firma wystawiła też fakturę sprzedaży. Okazało się, że firma musi usunąć wady i usterki wybudowanego obiektu na własny koszt z tytułu udzielonej gwarancji. Jak należy zaksięgować koszt takich prac (np. zakup materiałów budowlanych)?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00