comment
Porada
Data publikacji: 2007-06-15
1. Jak wykazać w księgach zwrot nakładów inwestycyjnych
W 2006 r. nasza firma otrzymała dotację w wysokości 164 000 zł, wypłaconą przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Dotacja dotyczyła zwrotu części wydatków firmy na wybudowanie budynku handlowo-usługowego. Budynek został wybudowany w 2006 r., przyjęty do użytkowania na potrzeby własne i ujęty w ewidencji środków trwałych 30 czerwca 2006 r. Wartość początkową budynku ustalono na 846 000 zł. Jak zaksięgować otrzymanie i rozliczanie tej dotacji? Jak ująć dotację w sprawozdaniu finansowym na koniec roku? Jak ustalić amortyzację budynku częściowo sfinansowanego tą dotacją?
Pozostało 86% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie