comment
Artykuł
Data publikacji: 2006-08-01
Jak ewidencjonować reklamację u dostawcy
W poprzednim numerze „Brifu” opisywaliśmy przypadki operacji księgowych związanych z postępowaniem reklamacyjnym w księgach odbiorcy. W tym artykule omawiamy problematykę ewidencji procesu reklamacyjnego u dostawcy.
Przebieg reklamacji zależy od „reakcji” dostawcy na zgłoszone przez odbiorcę uwagi. Jeżeli dostawca uznaje reklamację, wtedy - niezależnie od tego, czy została ona zgłoszona przed, czy po zapłacie - rozliczenie nastąpi na podstawie ustaleń między stronami.
Jeśli strony nie mogą dojść do porozumienia, sprawę kieruje się na drogę sądową. Dalszy przebieg w tym przypadku zależy od decyzji sądu.
Pozostało 87% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right