Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2006-07-20

Jak walczyć z biurokracją w firmie (cz. 1)

W czasach, w których o konkurencyjnej przewadze firmy decyduje wiele czynników, nie można pozwolić sobie na skostniały, nieefektywny i drogi model organizacyjny firmy. Wszelkie wysiłki zmierzające do wprowadzenia nowoczesnych, skutecznych rozwiązań w zakresie zarządzania mogą zostać zniweczone przez biurokrację. Najbardziej niekorzystnym zjawiskiem jest tworzenie „firm w firmie” oraz kreowanie nadmiernie rozbudowanych procedur biurowych - zwłaszcza przez nowo zatrudnionych menedżerów. W pierwszej części artykułu opiszemy model efektywnie zorganizowanej spółki i jego zniekształcenie przez biurokrację. W następnym numerze „Brifu” przeczytają Państwo o procedurach wykrywania biurokracji oraz metodach walki z nią.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00