comment
Artykuł
Data publikacji: 2006-06-20
Jak korzystać z taniego biura wirtualnego
Obecnie przedsiębiorca nie musi już wynajmować na biuro drogiej powierzchni w centrum miasta, zatrudniać sekretarek, kupować wyposażenia biura. Może wynająć wirtualne biuro. Pozwala ono przedsiębiorcy na posiadanie biura z dobrą lokalizacją (np. w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie) już za 200-600 zł miesięcznie. Kontrahenci przedsiębiorcy będą mogli dodzwonić się do takiego wirtualnego biura i porozmawiać z profesjonalną sekretarką, wysłać faks, list czy też e-mail. Adres biura najbardziej wymagających przedsiębiorców może być umieszczony nawet poza granicami Polski (np. w Londynie). Brzmi sensacyjnie? Jest to nowy pomysł na nowoczesną firmę. Jak zatem działa wirtualne biuro i jak z niego korzystać?
W ostatnich latach karierę zrobiło słowo „outsourcing”. Używa się go na opisanie czynności wykonywanych do tej pory przez przedsiębiorców, a obecnie coraz częściej przekazywanych do realizacji wyspecjalizowanym firmom zewnętrznym. Zyskiem z outsourcingu jest obniżenie kosztów, profesjonalna obsługa i umożliwienie przedsiębiorcom skupienia się na rozwoju firmy.
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right