Artykuł
O czym powinien pamiętać właściciel e-sklepu
Szacuje się, że w 2005 r. obroty handlu internetowego w Polsce podwoiły się w stosunku do roku 2004. Szacunki te są oparte m.in. na wynikach największego portalu aukcyjnego Allegro.pl, który wypracował w 2005 r. obrót w wysokości 1,5 mld zł (w 2004 r. było to około 800 mln zł), przy 37 mln towarów wystawionych na aukcjach. Taka dynamika rozwoju robi zazwyczaj wrażenie zarówno na ekspertach, jak i przedsiębiorcach planujących handel przez sieć internetową. Sklepów internetowych działa w Polsce około tysiąca. Od 2004 r. przybyło ich 300-400. Jednak zaledwie kilkanaście procent e-sklepów działa dłużej niż pięć lat. To nadal mizerny wynik, ale według wszelkich prognoz będzie się on w najbliższych latach gwałtownie poprawiał. Na czym zatem polega handel w internecie i jak się do niego zabrać?
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right