comment
Porada
Data publikacji: 2006-03-20
Jak prawidłowo rozliczyć salda przy likwidacji spółki
Będę prowadzić księgi spółki w upadłości. Postępowanie zakończy się prawdopodobnie likwidacją jednostki. Czy mam obowiązek zamykać księgi przed ogłoszeniem upadłości, gdyby zaistniała możliwość układu? Proszę również o radę w sprawie sald, które nie rozliczają się z braku środków finansowych. Dotyczy to całej kategorii drugiej, trzeciej i czwartej według Prawa upadłościowego - chodzi o należności, zobowiązania, aktualizacje zobowiązań i należności, koszty okresowe, dochody przyszłych okresów itp. Jaka jest sytuacja wierzycieli w związku z brakiem środków na zaspokojenie ich roszczeń? Proszę wyjaśnić problem w aspekcie bilansowym i podatkowym.
PROBLEM
Pozostało 93% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu