comment
Porada
Data publikacji: 2006-04-01
Jak potraktować koszty związane z zakupem nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży
Spółka cywilna (podatnik VAT, księgi rachunkowe) prowadzi działalność gospodarczą w zakresie obrotu nieruchomościami. Zakup używanej nieruchomości, przeznaczonej (po remoncie, przebudowie i nadbudowie) do sprzedaży, został częściowo sfinansowany z kredytu bankowego, z terminem spłaty około 3 lat. Czy poniesione koszty związane z kredytem: wycena nieruchomości, biznesplan, opłata skarbowa od weksla, ubezpieczenie nieruchomości, pobrane przez bank z konta spółki prowizje, odsetki od kredytu, są kosztem uzyskania przychodu w momencie poniesienia?
PROBLEM
Pozostało 85% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka