comment
Porada
Data publikacji: 2013-01-01
Jak wycofać się z niepotrzebnie wystawionej refaktury
Jesteśmy spółką z o.o. zarejestrowaną jako podatnik VAT czynny. W sierpniu zaksięgowaliśmy fakturę, którą następnie przesłaliśmy do naszego kontrahenta. Kontrahent (nabywca) odesłał nam fakturę, bez księgowania, w październiku. Teraz na podstawie przeprowadzonych rozmów i korespondencji chcemy się z niej wycofać. Przyznaliśmy bowiem rację naszemu kontrahentowi, że nie powinniśmy go obciążać, refakturując na niego usługę. W jaki sposób powinniśmy postąpić, aby uchylić się od skutków wadliwego refakturowania?
PROBLEM
Pozostało 96% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie