comment
Porada
Data publikacji: 2005-11-01
Jak rozliczyć podatek przy sprzedaży za pośrednictwem Allegro
Sprzedaję za pośrednictwem Allegro. Zdarza się, że klient zwraca towar, w ramach reklamacji lub z innej przyczyny. Jak mam wystawić fakturę korygującą, skoro nie mam możliwości uzyskania na niej podpisu kontrahenta, a sprzedaż detaliczna jest tylko marginalną częścią mojej działalności - w związku z tym nie prowadzę ewidencji sprzedaży poprzez kasę fiskalną? Jedynym dowodem na to, że zwrot towaru faktycznie nastąpił, jest zwrot prowizji przez Allegro. I kiedy właściwie następuje moment sprzedaży? W momencie wpłynięcia pieniędzy na konto? Sama oferta zakupu złożona przez „allegrowicza” nie jest chyba momentem zawarcia transakcji, bo nie dochodzi jeszcze ani do wydania towaru, ani do zapłaty.
PROBLEM
Pozostało 89% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right