Czystość i porządek w gminach - Przewodnik po zmianach przepisów 2015/2016
Ustawa
z 13 września 1996 r.
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(j.t. Dz.U. z 2013 r., poz. 1399; ost.zm. Dz.U. z 2015 r., poz. 1793)
* Tabela uwzględnia zmiany w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach wprowadzone:
- ustawą z 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2015 r., poz. 1688) - obowiązujące od 7 listopada 2015 r. i od 1 stycznia 2016 r.,
- ustawą z 25 czerwca 2015 r. o zmianie ustawy o samorządzie gminnym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2015 r., poz. 1045) - obowiązujące od 1 stycznia 2016 r.,
- ustawą z 10 lipca 2015 r. o administracji podatkowej (Dz.U. z 2015 r., poz. 1269; ost.zm. Dz.U. z 2015 r., poz. 1513) - obowiązujące od 1 stycznia 2016 r.,
- ustawą z 11 września 2015 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2015 r., poz. 1793) - obowiązujące od 1 stycznia 2016 r.
Treść przepisu przed nowelizacją | Treść przepisu po nowelizacji |
Art. 3. [Podmiot obowiązany do utrzymania czystości i porządku w gminach] (...) 2. Gminy zapewniają czystość i porządek na swoim terenie i tworzą warunki niezbędne do ich utrzymania, a w szczególności: (...) 9) udostępniają na stronie internetowej urzędu gminy oraz w sposób zwyczajowo przyjęty informacje o: (...) e) zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny pochodzący z gospodarstw domowych, o których mowa w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2013 r. poz. 1155), zawierające: | Art. 3. [Podmiot obowiązany do utrzymania czystości i porządku w gminach] (...) 2. Gminy zapewniają czystość i porządek na swoim terenie i tworzą warunki niezbędne do ich utrzymania, a w szczególności: (...) 9) udostępniają na stronie internetowej urzędu gminy oraz w sposób zwyczajowo przyjęty informacje o: |