Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2015-01-05

Jak rozliczać faktury, których wartość obniżają przyznawane przez sprzedawcę vouchery

Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą (VAT + PKPiR) dokonuje zakupów towarów w hurtowni. W przypadku braku zamówionego towaru hurtownia przy realizacji zamówienia w ramach rekompensaty po dokonaniu podsumowań wartości zakupionego towaru na fakturze dokonuje odliczeń vouchera, pomniejszając kwotę do zapłaty. W przypadku braku jednego rodzaju towaru jest to voucher o wartości 10,00 zł + VAT = 12,30 zł. W przypadku braku dwóch rodzajów towarów jest to 20 zł + VAT = 24,60 zł. Czy wprowadzając fakturę do ewidencji VAT, należy wpisać wartość przed odliczeniem vouchera czy po jego odliczeniu?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00