comment
Porada
Data publikacji: 2014-05-29
Jak rozliczyć w księgach rachunkowych wydatki związane z organizacją i funkcjonowaniem rady nadzorczej
Spółka ponosi wydatki związane z organizacją i funkcjonowaniem rady nadzorczej. Dotyczą one między innymi:
PROBLEM
1) wynajmu sal konferencyjnych w celu odbycia posiedzeń,
2) zakupu biletów kolejowych lub wynajmu autokaru w celu zapewnienia dojazdu członków rady nadzorczej na jej posiedzenia,
3) zakupu usług gastronomicznych podczas posiedzeń,
4) szkolenia członków rady nadzorczej.
Czy wymienione koszty mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów? Jak należy ująć je w ewidencji księgowej?
Pozostało 94% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
Porady
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie