comment
Porada
Data publikacji: 2013-07-29
Jak rozliczyć i zaewidencjonować wykup polisy NNW dla pracownika
Firma wykupiła pracownikom polisy NNW. Beneficjentami ewentualnych świadczeń są pracownicy. Ubezpieczenie obejmuje okres od 22.04.2013 r. do 21.04.2014 r. i jest płatne w czterech ratach. Czy do przychodu pracownika składkę należy doliczyć z chwilą opłacenia jej w całości czy w momencie zapłaty poszczególnych rat wynikających z umowy? W jakiej wysokości i w jakim terminie należy rozliczyć składki ZUS z tego tytułu? Jak rozliczyć w księgach rachunkowych zakup polisy i potrącenie jej z wynagrodzenia pracownika?
PROBLEM
Pozostało 96% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka