comment
Porada
Data publikacji: 2012-05-29
W jakiej minimalnej wysokości należy wykupić obowiązkowe ubezpieczenie OC, gdy biuro rachunkowe prowadzi jedynie księgi podatkowe
Jestem właścicielem biura rachunkowego. Posiadam certyfikat MF uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Faktycznie prowadzę wyłącznie podatkowe księgi przychodów i rozchodów (nie prowadzę pełnych ksiąg rachunkowych). Ponieważ uzyskuję rozbieżne i niejednoznaczne informacje dotyczące wysokości obligatoryjnej sumy ubezpieczenia OC, proszę o informację, czy w moim przypadku powinienem zawrzeć umowę ubezpieczenia OC na 5000 euro czy 10 000 euro? Zaznaczam, że chciałbym podpisać umowę ubezpieczenia OC na możliwie najniższą sumę.
PROBLEM
Pozostało 84% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right