Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2010-12-17

Jak rozliczyć dotację otrzymaną z urzędu pracy na wyposażenie stanowiska pracy

Prowadzę pozarolniczą działalność gospodarczą na własny rachunek. Jestem podatnikiem VAT. Rozliczam się w podatkowej księdze przychodów i rozchodów. Od 1 kwietnia br. zatrudniłem dwóch pracowników skierowanych przez powiatowy urząd pracy. Na podstawie umowy w sprawie refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowisk pracy, po przedłożeniu przeze mnie faktur zakupu środków trwałych, urząd pracy zwrócił mi poniesione koszty prawie w całości, tj. łącznie z VAT. Mam wątpliwości co do sposobu rozliczenia tej dotacji. Dane liczbowe są następujące:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00