comment
Porada
Data publikacji: 2010-12-17
Jak rozliczyć dotację otrzymaną z urzędu pracy na wyposażenie stanowiska pracy
Prowadzę pozarolniczą działalność gospodarczą na własny rachunek. Jestem podatnikiem VAT. Rozliczam się w podatkowej księdze przychodów i rozchodów. Od 1 kwietnia br. zatrudniłem dwóch pracowników skierowanych przez powiatowy urząd pracy. Na podstawie umowy w sprawie refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowisk pracy, po przedłożeniu przeze mnie faktur zakupu środków trwałych, urząd pracy zwrócił mi poniesione koszty prawie w całości, tj. łącznie z VAT. Mam wątpliwości co do sposobu rozliczenia tej dotacji. Dane liczbowe są następujące:
Pozostało 88% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka