Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2010-09-17

Jak rozliczyć koszty poniesione na modernizację programu komputerowego

Spółka, w której pracuję, intensywnie się rozwija i w związku z tym zaistniała potrzeba aktualizacji oraz stworzenia wielu nowych programów komputerowych. Księgując, dokonuję analizy umów. Mam jednak wątpliwość, ponieważ część umów dotyczy tak naprawdę modernizacji nabytego wcześniej programu i nie jest nam przekazywana licencja ani prawa autorskie. Wykonywane w ramach tych umów modernizacje dotyczą dodania nowej funkcjonalności, dostosowania do warunków zewnętrznych (zmiany przepisów prawnych, wprowadzenie nowych regulacji wewnętrznych dostosowania na potrzeby nowych działów spółki). Są to też nowsze wersje oprogramowania, tzw. upgrade, przekazywane w ramach pierwotnej licencji. Czy to oznacza, że powinnam dokonać korekty wartości początkowej amortyzowanej już wartości niematerialnej i prawnej?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00