comment
Porada
Data publikacji: 2018-07-03
Jak ująć w księgach rachunkowych wydatki związane z zakupem wody dla pracowników
Nasza spółka wykupiła w firmie dostarczającej wodę mineralną jednoroczny pakiet obejmujący wynajęcie urządzenia dozującego (dystrybutora) wody oraz dostarczanie comiesięczne dwóch butli wody. Umowa przewidywała wpłatę kaucji za butle. Jest ona wpłacana jednorazowo i podlega pełnemu zwrotowi przy rozwiązaniu umowy na dostawy wody. Jak ująć te zdarzenia w księgach rachunkowych i czy koszty dzierżawy dystrybutora oraz wody są kosztami podatkowymi?
PROBLEM
Pozostało 88% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka