Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2018-07-03

Jak ująć w księgach rachunkowych wydatki związane z zakupem wody dla pracowników

Nasza spółka wykupiła w firmie dostarczającej wodę mineralną jednoroczny pakiet obejmujący wynajęcie urządzenia dozującego (dystrybutora) wody oraz dostarczanie comiesięczne dwóch butli wody. Umowa przewidywała wpłatę kaucji za butle. Jest ona wpłacana jednorazowo i podlega pełnemu zwrotowi przy rozwiązaniu umowy na dostawy wody. Jak ująć te zdarzenia w księgach rachunkowych i czy koszty dzierżawy dystrybutora oraz wody są kosztami podatkowymi?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00